فایل ورد تحليل عوامل موثر بر موفقيت توسعه محصول جديد در بنگاه ‌هاي کوچک و متوسط (صنايع غذايي و آشاميدني منتخب استان فارس)

لینک دانلود

 فایل ورد تحليل عوامل موثر بر موفقيت توسعه محصول جديد در بنگاه ‌هاي کوچک و متوسط (صنايع غذايي و آشاميدني منتخب استان فارس) دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد تحليل عوامل موثر بر موفقيت توسعه محصول جديد در بنگاه ‌هاي کوچک و متوسط (صنايع غذايي و آشاميدني منتخب استان فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد تحليل عوامل موثر بر موفقيت توسعه محصول جديد در بنگاه ‌هاي کوچک و متوسط (صنايع غذايي و آشاميدني منتخب استان فارس)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد تحليل عوامل موثر بر موفقيت توسعه محصول جديد در بنگاه ‌هاي کوچک و متوسط (صنايع غذايي و آشاميدني منتخب استان فارس) :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مديريت توليد و عمليات

تعداد صفحات :22

موضوع موفقیت در ارائه محصول جدید، مقوله ‌ای پراهمیت برای مدیران و مالکان بنگاه ها می ‌باشد. همچنین، موضوع مزبور علاوه بر پراهمیت بودن، پیچیدگی خاصی را نیز در خود دارد چرا که پیشینه تحقیق نشان می دهد تعیین عوامل موثر بر توسعه موفقیت آمیز محصول جدید در مطالعات مختلف، نتایج متفاوتی داشته است. یکی از دلایل متفاوت بودن این نتایج مربوط به ویژگی هایی مانند تکنولوژی، ساختار، اندازه و غیره در صنایعی است که تحقیق در آنها انجام شده است. در مطالعه پیش رو برای بررسی دقیق تر، صرفا با توجه به مقوله‌ اندازه شرکت، تمرکز تحقیق بر روی شرکت ‌های کوچک و متوسط خواهد بود. تحقیق پیش رو نوعا تحقیقی کمی بشمار می ‌آید که در آن با بازنگری گسترده ادبیات مرتبط و همچنین با اجرای مصاحبات ساخت یافته با مدیران شرکت های هدف، پرسشنامه لازم تدوین و از آن برای جمع آوری داده ها استفاده شده است. بررسی نتایج این تحقیق حکایت از آن دارد که عوامل 5 گانه بر توسعه موفقیت آمیز محصول جدید این شرکت ها تاثیر دارند. از طرف دیگر با عنایت به شکاف مکشوفه مابین وضعیت موجود و وضعیت ایده آل این شرکت ها، عوامل مساله ساز در بروز چنین شکافی شناسایی و ارایه راهکارها بر مبنای این شکاف ها مطرح شده است. در مطالعه پیش رو برای بررسی دقیق تر، صرفا با توجه به مقوله‌ اندازه شرکت، تمرکز تحقیق بر روی شرکت‌ های کوچک و متوسط خواهد بود. تحقیق پیش رو نوعا تحقیقی کمی بشمار می ‌آید که در آن با بازنگری گسترده ادبیات مرتبط و همچنین با اجرای مصاحبه های ساخت یافته با مدیران شرکت های هدف، پرسشنامه لازم تدوین و از آن برای جمع آوری داده ها استفاده شده است. بررسی نتایج این تحقیق حکایت از آن دارد که عوامل پنج گانه بر توسعه موفقیت آمیز محصول جدید این شرکت ها تاثیر دارند. علاوه بر این، با عنایت به شکاف شناخته شده مابین وضعیت موجود و وضعیت ایده آل این شرکت ها، عوامل مساله ساز در بروز چنین شکافی شناسایی و برای رفع آنها راهکارهایی ارائه شده است.
كلید واژه: عوامل موثر بر موفقیت، توسعه محصول جدید، شرکت های کوچک و متوسط، دیدگاه مدیران

توضیحات بیشتر