فایل ورد مطالعه تئوري و تجربي تاثير خطاي نيروي ترمزي بر ميزان انحراف عرضي خودرو

لینک دانلود

 فایل ورد مطالعه تئوري و تجربي تاثير خطاي نيروي ترمزي بر ميزان انحراف عرضي خودرو دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مطالعه تئوري و تجربي تاثير خطاي نيروي ترمزي بر ميزان انحراف عرضي خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مطالعه تئوري و تجربي تاثير خطاي نيروي ترمزي بر ميزان انحراف عرضي خودرو،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مطالعه تئوري و تجربي تاثير خطاي نيروي ترمزي بر ميزان انحراف عرضي خودرو :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم كاربردي و محاسباتي در مكانيك (دانشكده مهندسي)

تعداد صفحات :16

در این پژوهش رفتار دینامیکی کامیونت در اثر وجود نابالانسی نیروی ترمزی، مورد بررسی قرار گرفته است. در تحقیقات پیشین، برای مطالعه تاثیر خطای نیروی ترمزی بر انحراف خودرو، از فرض ثابت بودن سرعت در طی فرآیند ترمزگیری استفاده شده است. در این تحقیق، برای مدل سازی واقع بینانه تر با در نظر گرفتن مدل دوچرخه ای خودرو و فرض کاهش سرعت با شتاب ثابت در حین ترمزگیری، معادلات حرکت استخراج شده است. معادلات حاصل، با استفاده از روش های عددی حل گردیده است. نتایج به دست آمده با نتایج تحلیلی ارایه شده در پژوهش های پیشین و نتایج حاصل از تست های تجربی مقایسه شده است. نتایج حاکی از اثرات قابل توجه اصلاح فرضیات مساله در مورد تغییرات سرعت در حین ترمزگیری می باشد. صحت نتایج با انجام تست های تجربی بر روی کامیونت 6 تن آذرخش به تایید رسیده است.
كلید واژه: خطای نیروی ترمزی، انحراف عرضی، انحراف زاویه ای، دینامیک خودرو

توضیحات بیشتر